W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
we Włocławku

ul. Ogniowa 8/10,
87-800 Włocławek

tel.: (+48) 54 423-23-00
fax: (+48) 54 423-23-19

email: sekretariat@mopr.wloclawek.pl
email: sekretariat.ws@mopr.wloclawek.pl
ESP: MOPRWloclawek/SkrytkaESP

NIP: 888-19-63-351
REGON: 005871024

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.12.2018

Statystyki strony MOPR Włocławek
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Dane podstawowe 21599
Ważne telefony 5979
Godziny pracy 3887
Zadania MOPR 2230
Karta usługi DM 01 2092
Informacja publiczna 1747
Statut MOPR we Włocławku 1241
Karta usługi SR 01 1212
Karta usługi PS 04 1189
Karta usługi DM 02 1186
Regulamin organizacyjny 1002
Karta usługi ON 02 999
Karta usługi SR 02 950
Karta usługi ON 05 922
Karta usługi ON 01 919
Kontrola PIP w Bydgoszczy 850
Świadczenie usługi medycznej w zakresie profilaktycznych badań lekarskich (okresowych i kontrolnych) pracowników MOPR we Włocławku [...] 732
Karta usługi SR 04 731
Karta usługi PS 06 726
Karta usługi SR 03 716
Karta usługi PS 00 693
Karta usługi SR 08 647
Karta usługi ON 03 620
Świadczenie przez okres 36 miesięcy na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku kompleksowych usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych w zakresie abonamentów i połączeń telefonicznych w naliczaniu sekundowym oraz instalacji cyfrowej centrali abonenckiej w głównej siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku wraz z jej dzierżawą i serwisem oraz opcją wykupu przedmiotu dzierżawy. 600
Karta usługi PS 05 571
Karta usługi PS 12 559
Plan szkoleń2021 555
Karta usługi PS 01 551
Zakup i dostarczenie biletów komunikacji miejskiej 550
Sukcesywna dostawa paliwa 515
Karta usługi ON 13 512
Dostawa samochodu typu BUS 509
Karta usługi SR 07 474
Świadczenie usług psychologicznych 471
Karta usługi PS 03 460
Karta usługi ON 06 455
Karta usługi ON 04 450
Karta usługi AO 01 442
Karta usługi SR 05 435
Karta usługi ON 07 433
Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, realizowane w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w Centrum 3” 416
Karta usługi SR 06 394
Wykonanie badań laboratoryjnych w celu identyfikacji zarażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz dostarczenie 250 testów 392
Zakup i dostawa komputerów przenośnych z systemem operacyjnym oraz torbą 388
Zasady naboru 385
Usługi psychoterapii i socjoterapii ofiar przemocy w rodzinie 380
Karta usługi ON 09 371
Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej 368
Zakup i dostawa komputerów przenośnych z systemem operacyjnym oraz torbą 358
Prowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego 355
Statystyki strony Kierownictwo MOPR
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zarządzenie nr 23/2021 645
Zarządzenie nr 19/2021 411
Zarządzenie nr 28/2021 393
Zarządzenie nr 24/2021 391
Zarządzenie nr 27/2021 352
Zarządzenie nr 18/2021 347
Zarządzenie nr 39/2021 346
Zarządzenie nr 26/2021 345
Zarządzenie nr 4/2021 341
Zarządzenie nr 21/2021 329
Zarządzenie nr 30/2021 328
Zarządzenie nr 31/2021 327
Zarządzenie nr 29/2021 318
Zarządzenie nr 1/2021 316
Zarządzenie nr 14/2021 311
Zarządzenie nr 13/2021 309
Zarządzenie nr 36/2021 308
Zarządzenie nr 20/2021 294
Zarządzenie nr 25/2021 292
Zarządzenie nr 11/2022 291
Zarządzenie nr 9/2021 287
Zarządzenie nr 41/2021 283
Zarządzenie nr 22/2021 280
Zarządzenie nr 11/2021 275
Zarządzenie nr 35/2021 275
Zarządzenie nr 15/2021 264
Zarządzenie nr 47/2021 261
Zarządzenie nr 7/2022 261
Zarządzenie nr 17/2021 260
Zarządzenie nr 22/2022 255
Zarządzenie nr 50/2021 254
Zarządzenie nr 3/2021 250
Zarządzenie nr 42/2021 246
Zarządzenie nr 2/2021 245
Zarządzenie nr 10/2021 243
Zarządzenie nr 12/2021 238
Zarządzenie nr 34/2021 235
Zarządzenie nr 43/2021 235
Zarządzenie nr 12/2022 231
Zarządzenie nr 40/2021 230
Zarządzenie nr 33/2021 229
Zarządzenie nr 38/2021 228
Zarządzenie nr 16/2021 225
Zarządzenie nr 8/2021 222
Zarządzenie nr 18/2022 221
Zarządzenie nr 8/2022 217
Zarządzenie nr 45/2021 216
Zarządzenie nr 32/2021 214
Zarządzenie nr 6/2021 211
Zarządzenie nr 19/2022 206
Statystyki strony Komórki organizacyjne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Sekcja Świadczeń rodzinnych 5692
Osiedlowe Sekcje Pomocy Społecznej 3236
Sekcja Świadczeń Alimentacyjnych 2790
Sekcja Dodatków Mieszkaniowych 2515
Dział finansowo - księgowy 2072
Sekcja Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych 1880
Wykaz ulic 1844
Sekcja Realizacji Świadczeń Społecznych 1751
Centrum Informacji i Profilaktyki Społecznej Osób Niepełnosprawnych 1736
Sekcja Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej 1685
Klub Integracji Społecznej 1561
Zespół ds. Pomocy Osobom Bezdomnym 1453
SOW 1389
Sekcja Organizacji i Kadr 1126
Sekcja Wsparcia Rodziny i Rodzinnej Pieczy Zastępczej 1121
Zespół kontrolii standardów 1012
Sekcja Strategii, Programów i Sprawozdawczości 959
Sekcja Informatyzacji 932
Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych 929
Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej 839
Służba BHP 740
Zadania Inspektora Ochrony Danych 332
Klauzula informacyjna 302
Monitoring wizyjny 296
Statystyki strony Osoby z niepełnosprawnością
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zapraszamy do kontaktu i korzystania z bezpłatnej usługi transportowej 1856
Pełnomocnik Prezydenta Miasta Włocławka ds Osób z Niepełnosprawnościami 827
„Usługi indywidualnego transportu door-to-door – dla mieszkańców Miasta Włocławek” 710
Realizacja Programu „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022 580
Realizacja Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” - edycja 2022 497
Aktywni niepełnosprawni – narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych 483
Dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 406
„AKTYWNOŚCIĄ PRZECIW WYKLUCZENIU!” 390
„Usługi indywidualnego transportu door-to-door – dla mieszkańców Miasta Włocławek” - ogłoszenie na 1 listopada 2022 368
Nabór uzupełniający 334
Informacja o naborze wniosków do Programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2022 292
Rekrutacja do Projektu - „Aktywnością przeciw wykluczeniu!” 292
informacja o zmianach w programie "Asystent osobisty osoby niepołnosprawnej - edycja 2023 271
Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” - edycja 2023 262
AKTYWNY SAMORZĄD W ROKU 2023 213
„Samodzielność - Aktywność - Mobilność!” Mieszkanie dla absolwenta 123
„Samodzielność - Aktywność - Mobilność!” Dostępne mieszkanie 122
Informacja o naborze uzupełniającym wniosków do Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” — edycja 2022 122
"ABC osoby z niepełnosprawnościami" 100
Program - opieka wytchnieniowa edycja 2003 96
Informacja o naborze uzupełniającym wniosków do Programu „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022 78
Informacja o naborze wniosków - Moduł II 67
„Jak korzystać z prawa do dostępności?” 24
Co to jest dostępność? 22