Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych
Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych
Kierownik: Grażyna Nowak - Kraszewska
1. Do zadań Sekcji Administracji i Zamówień Publicznych należy w szczególności:
1) w zakresie zamówień publicznych:
- opracowywanie i aktualizacja Planu zamówień publicznych Ośrodka,
- udzielanie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) oraz wewnętrzną procedurą w zakresie zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem i przygotowywaniem zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015, poz. 2164 ze zm.) unormowanych odrębnym regulaminem,
- ewidencjonowanie udzielonych w Ośrodku zamówień publicznych, o których mowa w pkt b) i c),
- prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań,
- udział w pracach komisji powoływanych przez Dyrektora do przeprowadzania konkursów ofert i postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- sprawdzanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa powszechnego pod względem zamówień publicznych oraz wewnętrznymi uregulowaniami obowiązującymi w Ośrodku, wydatków publicznych dokonywanych przez poszczególnych kierowników komórek organizacyjnych.
2) w zakresie spraw administracyjno–gospodarczych:
- przygotowywanie analiz i opracowywanie założeń do planów finansowych w zakresie wydatków rzeczowych dotyczących utrzymania Ośrodka,
- organizacja i prowadzenie obsługi administracyjno - gospodarczej i technicznej obiektów Ośrodka,
- zawieranie i realizacja umów najmu lokali na realizację statutowych zadań Ośrodka oraz realizowanie obowiązków wynikających z trwałego zarządu nieruchomościami przekazanymi Ośrodkowi,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem obiektów oraz mienia,
- organizowanie stanowisk pracy poprzez zaopatrywanie w niezbędne do wykonywania czynności służbowych wyposażenie oraz nadzór nad właściwym stanem urządzeń biurowych i technicznych,
- zapewnienie, organizacja oraz realizacja zadań związanych z obsługą korespondencji przychodzącej oraz dystrybucją korespondencji wychodzącej,
- zaopatrywanie w materiały niezbędne do wykonywania czynności służbowych,
- prowadzenie spraw i nadzór nad zakładową składnicą akt, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- utrzymywanie i dysponowanie środkami transportu Ośrodka,
- prowadzenie właściwej gospodarki mieniem ruchomym oraz środkami rzeczowymi.
3) kompleksowe przygotowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych finansowanych z budżetu oraz źródeł zewnętrznych,
4) prowadzenie dystrybucji świadczeń finansowych przyznanych klientom Ośrodka, poprzez doręczycieli zasiłków,
5) realizacja obowiązków nałożonych na Ośrodek na podstawie:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.),
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2016 poz. 672 ze zm.),
- ustawy z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 poz. 1688),
- ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016, poz. 716) w zakresie podatku od nieruchomości – dotyczy wszystkich obiektów Ośrodka.
6) prowadzenie Kancelarii Głównej oraz nadzór nad obiegiem dokumentów w Ośrodku.
2. Pracą Sekcji Administracji i Zamówień Publicznych kieruje Kierownik Sekcji.
3. Przełożonym służbowym Kierownika Sekcji Administracji i Zamówień Publicznych jest Dyrektor.