a:51:{s:4:"name";s:72:"Zapraszamy do kontaktu i korzystania z bezpłatnej usługi transportowej";s:4:"lang";s:2:"pl";s:8:"position";i:1;s:7:"listing";s:3:"yes";s:15:"entityProviding";N;s:9:"createdBy";s:20:"Violetta Bronikowska";s:11:"createdDate";s:10:"2021-09-17";s:18:"responsibleContent";N;s:10:"accessible";s:3:"yes";s:14:"seoDescription";N;s:11:"seoKeywords";N;s:9:"seoRobots";s:3:"yes";s:3:"www";N;s:7:"wwwOpen";N;s:9:"startShow";N;s:13:"startShowTime";N;s:8:"stopShow";N;s:12:"stopShowTime";N;s:8:"moveDate";N;s:8:"moveTime";N;s:10:"moveParent";N;s:7:"content";s:30009:"

[start] [koniec]

Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych

„Usługi indywidualnego transportu door-to-door dla mieszkańców Miasta Włocławek”

Zapraszamy do kontaktu i korzystania z bezpłatnej usługi transportowej.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku przystąpił do realizacji projektu, polegającego na świadczeniu usługi transportowej na terenie Naszego Miasta. Jest to nowa bezpłatna usługa, po raz  pierwszy uruchomiona we Włocławku. Jej celem jest zaspokojenie potrzeb transportowych mieszkańców  miasta Włocławek, którzy mają trudności w samodzielnym przemieszczaniu się.
Usługa transportowa door – to – door będzie dostępna na terenie miasta Włocławek z możliwością realizacji przewozów do punktów docelowych zlokalizowanych na terenie powiatu włocławskiego.
Usługa będzie dostępna dla osób wymagających wsparcia w zakresie mobilności. Osoba z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności to osoba, która ma trudności w samodzielnym przemieszczaniu się, ze względu na ograniczoną sprawność ruchową (tj. poruszająca się na wózku inwalidzkim, poruszająca się o kulach, niewidoma, słabowidząca itp.), która ukończyła 18 lat. 
Mogą to być zarówno osoby z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub równoważne), jak i osoby nieposiadające takiego orzeczenia (w szczególności osoby z trudnościami w poruszaniu się), osoby w wieku senioralnym 60+, które zamieszkują na terenie Miasta Włocławek.

Zapotrzebowanie na przewóz można zgłaszać w od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU
w GODZINACH 9.00 -14.00:

1. TRADYCYJNIE – składając formularz wraz z wymaganymi dokumentami w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10, bezpośrednio u dyspozytora, 
2. ELEKTRONICZNIE - wysyłając skan wypełnionego formularza wraz z wymaganymi dokumentami na wskazany przez Realizatora usługi e-mail: przejazd@mopr.wloclawek.pl
3. TELEFONICZNIE – pod wskazanym przez Realizatora usługi numerem telefonu 531 053 099.

Dokumenty potrzebne do zgłoszenia usługi transportowej door – to – door można pobrać ze strony  internetowej MOPR we Włocławku www.mopr.wloclawek.pl

Do pobrania:

  1. Regulaminu door-to-door
  2. Zapraszamy do kontaktu i korzystania z bezpłatnej usługi transportowej
  3. Formularz zgłoszeniowy (pdf)
  4. Formularz zgłoszeniowy door to door(W wersji edytowalnej word)
  5. Oświadczenie o spełnieniu kryteriów do skorzystania z usługi transportowej door-to-door (pdf)
  6. Oświadczenie o spełnieniu kryteriów do skorzystania z usługi transportowej door-to-door (W wersji edytowalnej word)
  7. Oświadczenie RODO
";s:13:"accessibleYes";s:3:"yes";s:7:"archive";s:2:"no";s:20:"moveDeleteCategories";N;s:14:"moveDeleteNews";N;s:7:"addDate";s:19:"2022-12-05 12:39:41";s:8:"editDate";s:19:"2022-12-05 12:39:41";s:6:"editBy";s:4:"1004";s:10:"editorName";s:5:"Dawid";s:13:"editorSurname";s:11:"Struciński";s:4:"tags";N;s:7:"banners";N;s:9:"important";a:5:{s:9:"startShow";s:0:"";s:13:"startShowTime";s:0:"";s:8:"stopShow";s:0:"";s:12:"stopShowTime";s:0:"";s:8:"position";s:0:"";}s:9:"frontpage";a:2:{s:16:"contentFrontpage";s:0:"";s:8:"position";s:0:"";}s:15:"interpellations";a:5:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:6:"number";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"term_id";s:2:"-1";s:14:"interpellation";s:0:"";}s:3:"rss";a:1:{s:6:"access";s:1:"1";}s:4:"sios";a:19:{s:6:"number";s:6:"1/2022";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:12:"documentName";s:0:"";s:5:"range";s:0:"";s:4:"area";s:9:"_|_____|_";s:8:"signcase";s:0:"";s:9:"createdBy";s:0:"";s:11:"createdDate";s:0:"";s:8:"approved";s:0:"";s:12:"approvedDate";s:0:"";s:8:"place_id";s:2:"-1";s:3:"url";s:0:"";s:5:"final";s:0:"";s:16:"finalDescription";s:0:"";s:10:"numbers_id";a:1:{i:0;s:0:"";}s:4:"urls";a:1:{i:0;s:0:"";}s:8:"listDate";s:0:"";s:12:"reservations";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";}s:16:"competitionsCare";a:4:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";}s:12:"recruitments";a:10:{s:8:"position";s:0:"";s:9:"workplace";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:9:"completed";s:1:"0";s:13:"completedType";s:1:"0";s:7:"persons";a:1:{i:1;a:2:{s:4:"name";s:0:"";s:4:"home";s:0:"";}}s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"notices";a:5:{s:8:"signcase";s:0:"";s:10:"lettersign";s:0:"";s:7:"type_id";s:2:"-1";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:10:"expiration";s:0:"";}s:10:"ngosOffers";a:5:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:6:"assets";a:1:{s:8:"identity";s:0:"";}s:18:"competitionsOffers";a:6:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:7:"tenders";a:12:{s:12:"procedure_id";s:2:"-1";s:11:"contracting";s:47:"Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku";s:5:"order";s:0:"";s:7:"orderNo";s:0:"";s:8:"value_id";s:2:"-1";s:5:"value";s:0:"";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"estates";a:9:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:5:"order";s:0:"";s:7:"address";s:0:"";s:5:"price";s:0:"";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"sliders";N;s:5:"cases";a:3:{s:4:"case";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:7:"unit_id";s:2:"-1";}s:11:"resolutions";a:14:{s:12:"resolutionNo";s:0:"";s:17:"resolutionCreator";s:2:"-1";s:14:"resolutionDate";s:0:"";s:13:"regardingType";s:2:"-1";s:19:"regardingChangeYear";a:1:{i:1;s:2:"-1";}s:15:"regardingChange";a:1:{i:1;s:2:"-1";}s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"basedOn";s:0:"";s:18:"voivodshipsJournal";s:2:"-1";s:13:"voivodship_id";s:2:"-1";s:20:"voivodshipsJournalNo";s:0:"";s:15:"voivodshipsDate";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:10:"ordinances";a:9:{s:11:"ordinanceNo";s:0:"";s:16:"ordinanceCreator";s:0:"";s:13:"ordinanceDate";s:0:"";s:9:"topicType";s:2:"-1";s:19:"ordinanceChangeYear";a:1:{i:1;s:2:"-1";}s:20:"topicOrdinanceChange";a:1:{i:1;s:2:"-1";}s:5:"topic";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:11:"attachments";a:1:{s:6:"access";s:1:"1";}}