Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych

                                Kierownik - Grażyna Nowak - Kraszewska

 
1. Do zadań Sekcji Administracji i Zamówień Publicznych należy w szczególności:
1) w zakresie zamówień publicznych: 
a) opracowywanie i aktualizacja Planu zamówień publicznych Ośrodka, 
b) udzielanie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015, poz. 2164 ze zm.) oraz wewnętrzną procedurą w zakresie zamówień publicznych, 
c) prowadzenie spraw związanych z planowaniem i przygotowywaniem zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015, poz. 2164 ze zm.) unormowanych odrębnym regulaminem, 
d) ewidencjonowanie udzielonych w Ośrodku zamówień publicznych, o których mowa w pkt b) i c), 
e) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań, 
f) udział w pracach komisji powoływanych przez Dyrektora do przeprowadzania konkursów ofert i postępowań o udzielenie zamówień publicznych, 
g) sprawdzanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa powszechnego pod względem zamówień publicznych oraz wewnętrznymi uregulowaniami obowiązującymi w Ośrodku, wydatków publicznych dokonywanych przez poszczególnych kierowników komórek organizacyjnych. 
2) w zakresie spraw administracyjno – gospodarczych: 
a) przygotowywanie analiz i opracowywanie założeń do planów finansowych w zakresie wydatków rzeczowych dotyczących utrzymania Ośrodka, 
b) organizacja i prowadzenie obsługi administracyjno - gospodarczej i technicznej obiektów Ośrodka, 
c) zawieranie i realizacja umów najmu lokali na realizację statutowych zadań Ośrodka oraz realizowanie obowiązków wynikających z trwałego zarządu nieruchomościami przekazanymi Ośrodkowi, 
d) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem obiektów oraz mienia, 
e) organizowanie stanowisk pracy poprzez zaopatrywanie w niezbędne do wykonywania czynności służbowych wyposażenie oraz nadzór nad właściwym stanem urządzeń biurowych i technicznych, 
f) zapewnienie, organizacja oraz realizacja zadań związanych z obsługą korespondencji przychodzącej oraz dystrybucją korespondencji wychodzącej, 
g) zaopatrywanie w materiały niezbędne do wykonywania czynności służbowych, 
h) prowadzenie spraw i nadzór nad zakładową składnicą akt, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
i) utrzymywanie i dysponowanie środkami transportu Ośrodka, 
j) prowadzenie właściwej gospodarki mieniem ruchomym oraz środkami rzeczowymi. 
3) kompleksowe przygotowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych finansowanych z budżetu oraz źródeł zewnętrznych, 
4) prowadzenie dystrybucji świadczeń finansowych przyznanych klientom Ośrodka, poprzez doręczycieli zasiłków, 
5) realizacja obowiązków nałożonych na Ośrodek na podstawie: 
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.), 
b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2016 poz. 672 ze zm.), 
c) ustawy z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 poz. 1688), 
d) ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016, poz. 716) w zakresie podatku od nieruchomości – dotyczy wszystkich obiektów Ośrodka. 
6) prowadzenie Kancelarii Głównej oraz nadzór nad obiegiem dokumentów w Ośrodku. 
2. Pracą Sekcji Administracji i Zamówień Publicznych kieruje Kierownik Sekcji. 
 3. Przełożonym służbowym Kierownika Sekcji Administracji i Zamówień Publicznych jest Dyrektor.