W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
we Włocławku

ul. Ogniowa 8/10,
87-800 Włocławek

tel.: (+48) 54 423-23-00
fax: (+48) 54 423-23-19

email: sekretariat@mopr.wloclawek.pl
email: sekretariat.ws@mopr.wloclawek.pl
ESP: MOPRWloclawek/SkrytkaESP

NIP: 888-19-63-351
REGON: 005871024

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.12.2018

Statystyki strony MOPR Włocławek
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Dane podstawowe 20217
Ważne telefony 5569
Godziny pracy 3538
Zadania MOPR 2068
Karta usługi DM 01 1868
Informacja publiczna 1681
Statut MOPR we Włocławku 1127
Karta usługi DM 02 1126
Karta usługi PS 04 1089
Karta usługi SR 01 1070
Regulamin organizacyjny 905
Karta usługi ON 02 865
Karta usługi SR 02 839
Kontrola PIP w Bydgoszczy 820
Karta usługi ON 05 811
Karta usługi ON 01 801
Świadczenie usługi medycznej w zakresie profilaktycznych badań lekarskich (okresowych i kontrolnych) pracowników MOPR we Włocławku [...] 686
Karta usługi PS 06 672
Karta usługi SR 04 661
Karta usługi SR 03 638
Karta usługi PS 00 637
Karta usługi SR 08 582
Świadczenie przez okres 36 miesięcy na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku kompleksowych usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych w zakresie abonamentów i połączeń telefonicznych w naliczaniu sekundowym oraz instalacji cyfrowej centrali abonenckiej w głównej siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku wraz z jej dzierżawą i serwisem oraz opcją wykupu przedmiotu dzierżawy. 577
Karta usługi ON 03 547
Plan szkoleń2021 534
Zakup i dostarczenie biletów komunikacji miejskiej 521
Karta usługi PS 05 514
Karta usługi PS 01 505
Karta usługi PS 12 480
Sukcesywna dostawa paliwa 465
Dostawa samochodu typu BUS 441
Karta usługi ON 13 439
Karta usługi ON 06 421
Karta usługi AO 01 415
Świadczenie usług psychologicznych 412
Karta usługi SR 07 411
Karta usługi PS 03 410
Karta usługi ON 04 408
Karta usługi ON 07 406
Karta usługi SR 05 396
Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, realizowane w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w Centrum 3” 375
Wykonanie badań laboratoryjnych w celu identyfikacji zarażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz dostarczenie 250 testów 372
Zasady naboru 360
Zakup i dostawa komputerów przenośnych z systemem operacyjnym oraz torbą 335
Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej 333
Karta usługi SR 06 332
Prowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych z języka angielskiego 315
Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu 310
Karta usługi ON 09 307
Zakup i dostawa komputerów przenośnych z systemem operacyjnym oraz torbą 305
Statystyki strony Kierownictwo MOPR
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zarządzenie nr 23/2021 600
Zarządzenie nr 19/2021 393
Zarządzenie nr 28/2021 379
Zarządzenie nr 24/2021 378
Zarządzenie nr 27/2021 341
Zarządzenie nr 26/2021 330
Zarządzenie nr 39/2021 322
Zarządzenie nr 4/2021 319
Zarządzenie nr 30/2021 318
Zarządzenie nr 21/2021 316
Zarządzenie nr 31/2021 313
Zarządzenie nr 18/2021 310
Zarządzenie nr 29/2021 306
Zarządzenie nr 14/2021 296
Zarządzenie nr 1/2021 294
Zarządzenie nr 13/2021 291
Zarządzenie nr 20/2021 281
Zarządzenie nr 25/2021 279
Zarządzenie nr 9/2021 270
Zarządzenie nr 11/2022 268
Zarządzenie nr 22/2021 268
Zarządzenie nr 36/2021 268
Zarządzenie nr 41/2021 263
Zarządzenie nr 11/2021 258
Zarządzenie nr 15/2021 254
Zarządzenie nr 35/2021 253
Zarządzenie nr 17/2021 251
Zarządzenie nr 47/2021 243
Zarządzenie nr 50/2021 237
Zarządzenie nr 22/2022 236
Zarządzenie nr 3/2021 233
Zarządzenie nr 7/2022 232
Zarządzenie nr 10/2021 230
Zarządzenie nr 42/2021 230
Zarządzenie nr 2/2021 229
Zarządzenie nr 34/2021 224
Zarządzenie nr 43/2021 222
Zarządzenie nr 12/2021 218
Zarządzenie nr 33/2021 213
Zarządzenie nr 16/2021 211
Zarządzenie nr 40/2021 211
Zarządzenie nr 8/2021 209
Zarządzenie nr 12/2022 208
Zarządzenie nr 38/2021 206
Zarządzenie nr 6/2021 203
Zarządzenie nr 32/2021 200
Zarządzenie nr 18/2022 199
Zarządzenie nr 45/2021 199
Zarządzenie nr 49/2021 192
Zarządzenie nr 19/2022 191
Statystyki strony Komórki organizacyjne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Sekcja Świadczeń rodzinnych 5442
Osiedlowe Sekcje Pomocy Społecznej 2992
Sekcja Świadczeń Alimentacyjnych 2600
Sekcja Dodatków Mieszkaniowych 2320
Dział finansowo - księgowy 1887
Sekcja Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych 1741
Wykaz ulic 1627
Centrum Informacji i Profilaktyki Społecznej Osób Niepełnosprawnych 1605
Sekcja Realizacji Świadczeń Społecznych 1578
Sekcja Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej 1543
Klub Integracji Społecznej 1393
Zespół ds. Pomocy Osobom Bezdomnym 1279
SOW 1263
Sekcja Organizacji i Kadr 1047
Sekcja Wsparcia Rodziny i Rodzinnej Pieczy Zastępczej 1047
Zespół kontrolii standardów 934
Sekcja Informatyzacji 878
Sekcja Strategii, Programów i Sprawozdawczości 866
Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych 846
Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej 769
Służba BHP 696
Zadania Inspektora Ochrony Danych 306
Klauzula informacyjna 280
Monitoring wizyjny 269
Statystyki strony Osoby z niepełnosprawnością
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zapraszamy do kontaktu i korzystania z bezpłatnej usługi transportowej 1735
Pełnomocnik Prezydenta Miasta Włocławka ds Osób z Niepełnosprawnościami 759
„Usługi indywidualnego transportu door-to-door – dla mieszkańców Miasta Włocławek” 683
Realizacja Programu „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022 508
Realizacja Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” - edycja 2022 474
Aktywni niepełnosprawni – narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych 468
„AKTYWNOŚCIĄ PRZECIW WYKLUCZENIU!” 371
Dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 335
Nabór uzupełniający 309
„Usługi indywidualnego transportu door-to-door – dla mieszkańców Miasta Włocławek” - ogłoszenie na 1 listopada 2022 301
Rekrutacja do Projektu - „Aktywnością przeciw wykluczeniu!” 275
Informacja o naborze wniosków do Programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2022 253
informacja o zmianach w programie "Asystent osobisty osoby niepołnosprawnej - edycja 2023 185
Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” - edycja 2023 173
AKTYWNY SAMORZĄD W ROKU 2022 146
„Samodzielność - Aktywność - Mobilność!” Mieszkanie dla absolwenta 111
„Samodzielność - Aktywność - Mobilność!” Dostępne mieszkanie 104
Informacja o naborze uzupełniającym wniosków do Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” — edycja 2022 96
"ABC osoby z niepełnosprawnościami" 78
Informacja o naborze uzupełniającym wniosków do Programu „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022 68
Program - opieka wytchnieniowa edycja 2003 63
Informacja o naborze wniosków - Moduł II 51
„Jak korzystać z prawa do dostępności?” 13
Co to jest dostępność? 13